Deniz♥Sofia

Du är min andra del, fast den bättre halvan. Jag vet inte vart jag ska börja.. Vi har inte ens känt varandra i ett år, och hur började allt? Haha, jaa..kommer du ihåg? Vi började som fiender, och idag, är du min syster, den jag litar 100% på, om nåt inte är som det ska, så är det dig jag vänder mig till först. Du har ställt upp för mig så sjukt mycket, och det är jag tacksam för. När jag är ledsen, så ringer jag till dig och vi kan prata i timmar, du ger mig så bra tips så mitt liv har blivit mycket bättre än va det va för 1 år sen. Ja, för 1 år sen då va jag en tjej som hade världens sämsta självförtroende, hon som va avunsjuk på allt&alla. Men du, du har byggt upp mitt självförtroende, du har fått mig att förstå varför jag inte ska vara avunsjuk. Alla minnen tillsammans, herregud! Du förstår mig, du förstår hur jag tänker&tycker om saker. Jag kan inte beskriva min kärlek till dig, den är obeskrivlig. Ingenting kommer komma emellan oss. Vi kommer vara systrar tills döden skiljer oss åt. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Deniz

Åhh sosso min söta apa!! <3

Jag grät när jag läste allt det här sötnos

Du är min syster också <3333333333 :*

2011-10-31 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback