DET E EN UNDERBAR DAG, OCH JAG HAR DET BRA.. JAG HAR DET BÄST IDAAAG

Kom precis hem! Har vart i Hovet med Deniz! Vi såg Robert Pattinson och Ashley Green(Edward och Alice från Twilight) + Mange Makers, Mouse, Ulrik Munther, Oleg ( idol ) m.m! :D Det va apaaa kul! Bästa kvällen nånsin!
Hela dan
Vaknade 6, duscha o blablabla. stack till skolan, tråkiga lektioner som vanligt.
Skoljoggen nån timme, stack hem, fixade mig, sen åkte jag och
Deniz till Hovet runt 5. Det va sjukt mycket tv reportrar, radion, svt,tv4, allt!
Sen gick vi in och leta efter våra platser. Sen helt plötsligt blire svart och..
"DET E FEST NUUU... HOS MANGE MANGE MANGE!!"
Mange Makers asså ;) Sen typ Mouse som sjöng "Made Of" eller vad den nu heter..
Anyway, sen kom ROBERT OCH ASHLEY, seriöst, jag och Deniz tappa rösten^^ Dom intervjuvades och sånt,
det tog en halv timma för dom att komma fram till scenen p.g.a alla fans..
Ulrik Munther kom sen och Deniz ville bara döda mig, nejmen ni fattar ;)
För att jag inte skulle höra nåt så sjöng hon "POPCORN DON'T CRYYYYYYY" hehe.. :D
Juste, Knappen&Hakim höll i allting, alltså prata osv.. GRYMT!
Sen va allt slut :/ Men hellt lyckad kväll. Pusspuss!
TRYCK PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback