hej jag heter sofia jag är en nolifer :D

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Bruna
2. Hur lång är du?: 165 cm 
3.Vilken hårfärg har du?: Brunrött
4. Långt eller kort hår?: Mellan
5. Piercingar?: 4 i öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: vet inte..
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Ojojoj, ingen aning!
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Svart? Mörkbrunt? Slingor?
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Båda, haha
10. Skulle du vilja ha piercing?: Näsan, ja
11. Har du lätt för att bli brun?: Ibland

Senaste du
11. Åt ?: En macka, typ
12. Drack?: Oboy :)
13. Fick sms av?: Jossiiiii A <3
14. Du kysste?: Deru ;)
15. Senast sa du?: Hejdå
16. Kramade?: Jossi B trorja
19. Du spydde?: längesen
20. Du skrattade riktigt mycket?: igår? 

Kärlek
21. Är du singel? yesyes
22. Förhållande med? -
23. Ditt längsta förhållande?: kommer nt ihåg

24. Med vem då?: - ;)
25. När någon säger din första kärlek? så tänker jag på dagis, nej jag vetinte
26. Har du varit/är riktigt kär?: såklart
27. Gillar du någon just nu?: nej, skönt
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: orka
29. Vill du vara singel?: beror på
30. Vill du gifta dig?: i framtiden, ja.
31. Vill du ha barn? orka tänka på det nu
32. Vad heter din nuvarande flick/pojkvän?: -

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? min familj, mina allrabästaste vänner..
33. Den vän som du har känt längst? Hanna tror jag
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: flera
35. Någon du saknar att umgås med?: mm
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: tyvärr
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ebba
38. Den du har mest minnen med?: Hemligt
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: många
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: jag är med dom jag tycker om ju?

Övrigt
42. sport?: dans, kanske gym i framtiden
43. galen eller lugn?: CRAAAZYYY!!
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Har hänt
46. Har du hört att du borde bli modell?: Har hänt
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Underkläder
50. Vad tänker du på just nu?: vad jag ska skriva som svar på den här frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback