Hanna ♥

Ja du.. Vart ska jag börja? Jag är så sjukt glad att jag fått den här chansen, att få lära känna dig. Varje gång vi messar/chattar/pratar i telefon, så får jag ett stort leénde på läpparna. Vi har inte ens känt varandra i 2 månader, men jag vet att du är det bästa som hänt på länge. Varje natt somnar jag med ett leénde, ett stort leénde. Varje gång jag mår dåligt är det dig jag ringer. Du gör mina dagar, kvällar, nätter, mornar. Du får mig att må så bra och jag är oerhört tacksam att jag känner dig. Du betyder mer för mig än vad du anar. Jag älskar dig 4834 varv till månen och tillbaka. Allt det här genom en person, Ulrik. Elur♥Sulo. Ekman♥Lönngren. Min man, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Wendy ♥

Hej, jättefin blogg =)

Titta gärna in hos mig? :)

2012-02-16 @ 13:14:30
URL: http://mysweetielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback