Svar från frågestunden!! Del 1

Här kommer mina svar! Del 2 kommer, tror jag....

Hur ofta brukar du gå på toa?
Jag brukar gå på toa varje minut!
Gillar du majs?
Jag älskar majs, för det rimmar på bajs
Brukar du försöka fånga snöflingorna med rungan?
Vet inte vad rungan är tyvärr..

Spelar du nått intrsument?
Nej för jag suger <3333333
Do you know what I write?
I am the best fuck the rest

Älskar du svengelska lika mycket som jag?
Gillar mer svenskfinskt!
När började du ÄLSKA UllegulleBullaSnutte?
När han va med i lilla mello!

Hur ofta likear du saker på fb?
Så fort jag gillar något!

Vet du att om man mosar en tomat så blir det ketchup
Jasså? Häftigt!!
Är detta din favvo smiley : {|:] ?
Nej, eller jo, eller kanske :)
Gillar du att åka cabb?
Cabb, nej jag gillar att åka pulka!
Favorit färg?
Rosa, rosa, rosa och rosa!
Vilken färg har din bikini?
Beror på vilken bikini du menar, jag har flera stycken! :) 
Har du varit utomlams?
Vad är utomlams?
Kan du göra en fiskbens fläta? Det kan inte jag..
Japp, jag är bäst på det!
SKA DU SE ULLEGULLEBULLESNUTTE i melodifestivals finalen i STHLM? 
Neee ska festa! :')
Är mina frågor konstiga?
Nej då :')
NEJ precis! ;)
Kollar du på disney nu?
Nej men barnkanalen!
Har du några husdjur?
Jag har en dildo under sängen, räknas det?
Puss lilla sofiaaaa!
<33

vad föredrar du , tights eller jeans?
Tights, dessvärre är jag allergisk mot det..
vad är din värsta mardröm?
Drömde senast inatt att mina kompisar blev skjutna, fast jag har drömt värre
Vad är det konstigaste du drömt?
När jag drömde om gurkor som pratade med människor och hundar HAHA
Tre saker du avgudar?
Mig själv, facebook, och youtube! ojojojo
Favvo accesoar?
Örhängen! Eller min väska från USA :)
Prenumerer du på någon tidning?
Nej inte just nu! :)
Favorit butik?
Gina Tricot, BikBok och Gilby/Verso Concept
Favorit blomma?
Rosa rosor tror jag, eller nejlikor!
Hur många läsare har ni om dagen?
Ni?? Det är bara jag!
favvo frisyr?
Vågigt eller plattat!
hur många "tittare" får du om dagen?
Tittare på vad?
när började du blogga?
Kolla i galleriet :) 
vad är det pinsammaste du varit med om?
Privat det döh!
vad gör dig arg?
Massa saker!
blond eller brunett?
Just nu är jag brunett, men gillar att va blond mest! :)
vad för färg har du på din tandborste?
Rosa och vit
vad är ditt bästa köp?
Eh, i think eh låt mig fundera!

vad tycker du om kolmårdstroll låten?
Dom sjunger ju på östgötska, och är ju själv östgöte. Ful dialekt men annars grym låt :)
visst är thomas di leva snygg?
Nja, inte riktigt min smak...
gillar du lakrits?
Nej
favoritlåt just nu?
Vet inte, gillar flera stycken. Men One Direction-Moments är grym!
rakar du dina armhålor?
Hahah ja, vem gör inte? ;)
vilken av ulriks spelningar har varit den bästa hittills?
Eh, den i Norpan tror jag! :)
topp 5 snyggaste killar i sverige?
Svårt, låt mig tänka!
vilka länder har du varit i?
Alla länder i världen :')
vilka är dina absoluta favoritartister/band?
Jedward just nu! :)
hade du tyckt det var mysigt att få en mördassnigel på sitt knä? (det tycker inte jag iallafall)
Vet inte vad mördarssnigel är..
vill du följa med mig och visa host grisbilden för ulrik nån dag?
Kanske det! ;)
vad tycker du om mig? :D
HAHAH! :D känner inte dig, men fejn!

1. Har du kramat Ulrik?
Ja det har jag :')
2. Vem är du kär i?
Det är privat...
3. Kött eller Fisk?
Kött
4. Godis eller chips?
Godis eller beror på..
5. Kompisar eller Ulrik?
Kompisar! :) Fast genom Ulrik får man ju nya kompisar..

1. har du läst min blogg någon gång?
Nej, men kan kika in sen :)
2. favoritfärg?
Fortfarande rosa :)
3. skostorlek?
Mycket olika, men för det mesta 40
4. vilket datum är du född?
22 augusti 1995!
5. hur många syskon har du?
En hel bror och 2 bonussyskon
6. går du på någon sport?
Gymmar!
7. favortitmat? :D
Tacos tror jag eller mormors mat! :)

Vad tycker du om mej? Helt ärligt?
Måste träffas snart!!!!
Känner inte dig 
Om jag säger blodig tampong, vad säger du då? :)
Lingonvecka!
Visst är Eric Saade dålig? ;o
Nope tycker att han är bra :)

vad gillar du mest:
:) elr ^^ ?
Inget utav dom, skriver mest :')
glass elr tårta?
Glass
ulrik elr onedirection?
Mycket svårt, hm. Kan inte välja..
gris elr ko?
När man äter dte eller när dom lever? ;o
fixa håret elr sminka dig?
Går aldrig ut osminkad, eller med ofixat hår. Så båda.
johan palm elr ulrik?
Ulrik
danny elr justin?
Justin
äta elr sova?
Sova helt klart!
ligga i snön elr ligga i en bassäng av öl?
Det är mysigt att ligga i snön :)
öl elr cider?
Cider
öl elr sprit? 
Sprit
sprit elr mjölk`?
Hatar mjölk, så sprit!
tåg elr buss?
Båda suger, men buss kanske? ;o
puss elr kram?
Beror på med vem..

Om jag säger pinnar & stenar, vad är det första du tänker du på? <3
Att det tillhör skogen och jag hatar att vara i skogen, usch fy blä!

finns stummtarmen ?
Nej det finns inte
..eller dövtarmen ?
Tror jag inte
vad säger du om att Zayn är Min Min och åter igen Min ? försök inte säga att han inte är det och att han är din, för jag ha bevis.
Du kan ta Zayn, jag har min Edward! :')
Om jag säger xD <33333 vad tänker du på ?
En zpeciell perzon XD <3333
Tycker du om ordet Specpiellt ?
Finns inget ord som är specpiellt vad jag vet
tycker du orange är fint?
Nja, funkar väl (:
är du kär i kjell ?
ulriks pappa asså
Kär i en annan, så nej!
bästa 1D covern från x-factor?
Total eclipse of the heart i think!
bästa ulrik låten?
Heroes in defeat och the box
gillar du grisar?
Nej
kan du skicka mer misstolkande bilder till mej ?
HAHAH

tycker du om isabelle edkvist? :D
Hahah, känner inte direkt men ja!
vem/vilka är bäst; ulle eller 1D?
Kolla svaret där uppe
gillar du makaråååååner? :DDDD
Om du syftar på pasta, jag älskar pasta
kommer du svara i en video (lät som en farmor meeeeen)
Nej!
gillar du hampus aderhjelm?
Dunno who he is
är du kär i di leva?
nope
vill du träffa mig? :D
Om vi lär känna varann kanske! :)
kan du hjula eller slå en kullerbytta?
Japp
höger/ vänster?
Höger eller vänsterhänt? Höger
vara ulriks flickvän eller vara (s)nails flickvän?
Edward Grimes flickvän!
pussa eller krama ulle?
Har kramat Ulle redan :)
adidas eller puma?
Puma
stockholm eller gbg?
Båda
värmland eller norrland?
Älskar norrland!
iphone eller android?
ajfån
hund/katt?
katt
bajs eller prutt?
HAHAHAH
hej eller då?
hej
kjell eller katarina?
kjell
XD eller xD ?
xd
<33333333333333333333333 eller <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<33333333333333333333333



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan är nail?

2012-02-09 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback