visste ni att..?

*I sommar ska jag,Ella,Hanna och Ida åka runt Sverige och kolla på Ulrik Munther?
*Den 25e april ska jag Ella, Hanna och Ida träffa Eric Saade?
*På måndag ska jag och Jempa träffa 1D?
*Jag vill vara äldre..
*Ulrik har svarat på mina inlägg ca 15-20 gånger och gillat mina inlägg ca 17 gånger?
*Jag och Izabella ska fotograferas av Hanna Fransson om några veckor! :D
*Ulrik Munther kommer ihåg mig :')
*Den 9onde Mars ska jag och Simona till genrepet av Melodifestivalen! TAGGA!
*Jag har bara modellat en gång i mitt liv
* ":P" och "xD" smilieysar är det värsta jag vet..
* Jag skriver inte hjärtan i sms, hehe
* Trycker det e sjukt att vissa tycker man e dryg för att man inte skriver smileysar/hjärtan...
*Jag har bara sett Måns Zelmerlöv live en gång i mitt liv, det va på Romeo och Julia-musikalen..
*Jag älskar att fota!
*Pannkakor e det godaste som finns, enligt mig ;)
*Ostron och musslor är det  värsta som finns..

Kommentarer
Postat av: Ulrik Munther

Fin blogg =D

En av dina vänner skickade länk till mig, tänkte kolla in den. ses i melodifestivalen ;)

2012-02-14 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback