svar på några frågor..

Dator eller TV? Dator! Men tv på kvällarna (y)
Mobil eller Ipod/Ipad? Mobiiil
Smink eller smycken? Smink
är du rädd för fåglar? Jag är rädd för duvor, hahah
Favorit sport? Dans, fotboll osv..
Ulrik eller andre? Ulrik helt klart!
Är Ulrik söt/snygg? Nej, han är über söt,snygg,fin osv
Vad tycker du om min Ulrik novell? :D Den är den bästa novellen jag någonsin har läst! länk till er: www.ulrikmunthernovell.webblogg.se OCH JAG TAGGAR SOM F*N TILLS VI ÅKER TILL GÖTEBORG! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Aså så sjukt bra blogg!!! Love it

Jag läser den så ofta jag kan de vore kul om du

Kunde skriva om typ Justin bieber eller selena Gomez



Vilken är din favorit artist (förutom Ulrik)



Vilken favorit djur har du??



Vilken sort musik gillar du



Hur gammal e ru?? (du måste nte svara)



Hur ofta bloggar du?



Gillar du Sverige



Vad heter du på Facebook? Du måste inte svara



Favorit serie



Favorit bok titel



Vilken sort kille gillar du t.e.x blond, kort hår osv..



Favorit kanal



Vilken klass går du i



Skola



Favorit blomma



Syskon? Hur många



Favorit mat



Mm....

2012-02-11 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback