min åsikt..

Okej, vart ska jag börja..? Igår så bombaderades min chatt/mobil om att bilden på mig och Edward var hetast på twitter osv. Kanske kul att bli känd tänker några, men jag tänker mer "jag vill inte! nu kommer jag få ta emot massa skit" och blablabla.
Och jag hade rätt, massa hatmejl skickades in. Hela twitter spammades med "hur kan han pussa henne? hon som är så ful osv" läste det mesta, vet inte varför. Men jag läste allting. Varenda Jedhead vet vem jag är, t.o.m utomlands! Det är faktiskt inte kul, det finns så knäppa människor som bara vill att jag ska dö m.m. Jag ringde mina närmsa vänner igår och bara grät, men dom lyckades övertala mig att skita i alla som skriver massa negativt. Det blev mycket bättre efter alla samtal, men idag har jag varit lite deppig, men som sagt, jag försöker att inte tänka på det. Men jag kan ändå inte fatta.. varför ska alla ta det så seriöst och verkligen dampa ur? Kan någon svara på det!? Dumma värld.
uBHTRO

Kommentarer
Postat av: malik, yes sir!

folk har inget liv. är avundsjuka och kan inte glädjas åt någon annan. nolifers helt enkelt. du är underbar sofia. skit i dem. vi som känner dig älskar dig och det är det som betyder något ♥♥♥♥♥♥

2012-03-25 @ 00:07:58
Postat av: Ida

åhh, varför ska dom hålla på och va dumma mot dig, dom har ju ingen anlednign. usch! du är bäst sofia!

2012-03-25 @ 00:12:16
Postat av: Tovis :D

omg, blir seriöst galen på dom! Du är ju bara ett fan, precis som alla andra jedheads! Det ger dom inte rätten att hata dej! Dom är bara så jävla avundsjuka och patetiska. Jag känner inte dej så bra, men jag tycker verkligen du verkar vara en helskön tjej och du är grymt söt!

2012-03-25 @ 00:14:12
URL: http://photoismymotto.blogg.se/
Postat av: Biiw

Finns alltid om du vill prata,

och du ska inte bry dig om dom, vet att det

är svårt men fortsätt kämpa ! <3

2012-03-25 @ 00:14:53
URL: http://biiwkerdklai.devote.se
Postat av: melodie

ta inte åt dig av folks jävla skitsnack, sofia. Om dom är så sjukt avundsjuka på dig så låt dom vara det, du har ändå inte nånting med dom att göra. du har DINA vänner att stå med, dom är idioter som inte har något bättre för sig än att trycka ner någon som dom inte ens känner. Stå på dig! Lavio <3

2012-03-25 @ 00:16:22
URL: http://mmelodie.devote.se
Postat av: Emma

Fin blogg! Jag är bara glad för din skull :D

2012-03-25 @ 00:16:30
URL: http://emmaahs.webblogg.se/
Postat av: ella

skit i alla idioter bara, dom är så avundsjuka på dig för att du har pussat deras idol! du är världens finaste sofia, bry dig inte om dom! DOM SOM SKRIVER SKIT ska sitta hemma och deppa för att dom inte fått chansen, MEN DU ska istället känna dig glad att du fått chansen, istället för att vara ledsen pågrund av andra avundsjuka fans!

love you <3

2012-03-25 @ 00:16:43
URL: http://ellaheadlam.devote.se
Postat av: Supermonkey

Dom är små avundsjuka idioter. Så fett lågt att hacka på någon bara för att man är svartsjuk, blir så jävla arg!

Skulle vilja slå ner alla som säger/skriver sånt. Dom är ju inte kloka någon stans.

Sofia du är en underbar och stark person. Skit i dom, även fast det känns tungt. Låt inga idioter trycka ner dig. Du vet att jag alltid finns här för dig. Lavio <3

2012-03-25 @ 00:19:10
Postat av: Amanda

Säger som dom andra! Dom som är elaka mot dig sofia är bara avundsjuka idioter som inte har något liv! Skit i dom! Du är så underbar och förtjänar inte all skit! Be strong girl! Älskar dig <3

2012-03-25 @ 00:21:21
URL: http://amandaengkvist.devote.se
Postat av: Emma ( som var

2012-03-25 @ 00:32:13
Postat av: Emma ( som var med i Linköping )

Sofia skit i dom , idioter ! Du oh killen är jävligt söta och det är dä alla blir avenssjuka på ! Du är bäst Sofia så skit i vad dom säger <3 kram!

2012-03-25 @ 00:34:02
Postat av: Anonym

Strunta i alla skitigare! Alla av dem som skrev sånt till fig skulle själv tackat ja till de han sa till dig! Alla dem är bara avensjuka inget mer! Hoppas du blir piggare imon. Älskar dig vad du än går igenom <3 <3

2012-03-25 @ 00:36:12
Postat av: Amanda

Åh Sofia, lider med dig! Hoppas allt är mycket bättre nu, avundsjuka brudar finns överallt men vad är det som de inte fattar? Gosh! Du är inte värd skit, för du är en super fin, rolig och super söt tjej! Helt grym med andra ord!



Finns här om det är något, trots att vi inte snackat så mycket. <3

2012-03-25 @ 07:24:52
URL: http://therearemiracles.blogg.se/
Postat av: isabelle

Avundsjuka nolifers....

Du vet var jag finns! Du kan alltid ringa mig, när som helst, var som helst! <3<3

2012-03-25 @ 07:37:46
Postat av: Olivia Neib

Ta ingen skit! du klarar det här! <3

2012-03-25 @ 09:45:59
Postat av: HannaLouise

Alla är så avundsjuka och tänker inte på vad dom skriver, dom fattar ingenting! Dom förstår inte hur ledsen eller deppig du blir dom tänker bara på sig själva och jedward...jag är på din sida va som en händer! Kram

2012-03-25 @ 10:46:21
URL: http://glittrandehav.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skit i vad dom säger, vet att det inte är lätt, men trots allt är dom ju faktiskt bara avundsjuka idioter, right? Du är en fantastisk tjej som absolut INTE förtjänar det här! Behöver du snacka så vet du var jag finns <3

2012-03-25 @ 10:52:47
URL: http://newshoes.blogg.se/
Postat av: Ida

Strunta i dom, du är så mycket mer än dom. Vad dom än säger. Du vet vilka du kan prata med, vi finns alltid <3

2012-03-25 @ 12:09:29
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: deniz

Du är så jäla stark som skiter i vad de säger!

de som skriver sånt mot/om dig är bara fula, deppiga, fittiga idiotjävlar som inte har nåt liv.

de enda de gör hela dagarna är bara att sitta och förolämpa andra eftersom de är tjockisar som inte själva fått träffa dem! Du är den starkaste jag känner just nu Sofia jag älskar dig! <3

2012-03-25 @ 16:18:27
URL: http://daryaa.blogg.se/
Postat av: Wilma

Dom är bara avundsjuka på hur fin du är och att du har träffat Jedward och inte dom! Om det skulle vara dom på bilderna så skulle det ju vara en ''helt annan'' sak! Finns om du vill snacka Sofia!<3

2012-03-25 @ 23:01:24
URL: http://photosheep.devote.se
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Vilka idioter? -.-

2012-03-27 @ 20:12:03
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: Fridaa

Hej! Jag undrar bara om du och den där killen är tillsammans eller något, jag känner igen honom? Jag är kan ske lite trög! Hehe, men jag gillar din blogg och du är jätte söt! Ha det BÄST! :)

Det skulle vara jätte kul om du kanske kunde svara i ett av dina inlägg eller så? Kram!

2012-03-29 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback