helgen!

har haft 4 dansuppvisningar så har inte hunnit göra nåt annat än det i helgen, idag slutade vi runt 6 så efter det stack jag till stan för att se hur många fans det va utanför 1D's studio, det va bara 20 pers där så jag va där i nån timme och under tiden lärde jag känna lite peoples, men va mest med Adam, Veronica och några andra. Killarna skulle komma ut runt 2 tiden inatt så jag skulle hem och fixa lite saker, kanske åker dit lite senare och träffar dom eller så åker jag dit imorgon, får se hur jag gör! Jaja, där utanför studion träffade jag en som jobbade med dom så jag gav dom ett papper som jag hade skrivit mitt twitter namn på, sen efter 5 min letar jag efter mitt prov i min väska så kommer jag på att jag gav vakten mitt prov, det värsta e ju att jag fick IG på det hahah, så killarna kommer tycka att jag e värsta puckot eller nåt. Heidoo

Kommentarer
Postat av: Cicci

vill också träffa 1D !!! <3<3<3

2012-05-14 @ 20:52:04
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback