.

Jossan om Host host! :3:
hihi, va gulligt :) imorgon natt kommer man kunna se Justin Bieber live på kanal 9 då han kommer uppträda på AMA-galan! läs mer på min blogg :)

21 November, 01:33  
Imane om Importerar bilder nu..:
Hej Sofia! Kul att du kikade in i min blogg. Hoppas du fortsätter att göra det.

Ja jag är hel marockan och är från staden Kenitra ( ligger vid rabat) =)

Åh Marrakech är en fin stad :) åker du till Marocko?
Kram.
21 November, 00:17  

21 November, 00:00  
  20 November, 23:53  
Ebba <3 om E+S=BFF (Bieber Friends Forever):
what ?? ;o jag ver hemma hos mammas kompis och åt det för att typ hennes man har en suchi resturang tpy xd <3

20 November, 19:37  
Ella Belieber Bieber om Drömmen 19-20 November<33:
Hej sofia !
Det där är typiskt dig och mig .
När jag drömde om honom en gång och när jag var på dubbel dejt med Ryan + emma . Justin +Jag .
Och sen när jag och Justin skulle kyssas så kommer pappa och säger att det är dags för skolan .
varför måste alltid skola och allting annat förstöra enns Framtid ?
AJa .
Miss you \\ ELLA BELIEBER BIEBER YOU KNOW ME :)

20 November, 17:40  
Cassie (SWEDENS BIGGEST JB BLOGG. Justindrewbieber.blogg.se) om Grattis Jaxon! (Justin's lillebror):
sv; Haha precis ! haha, jag måår braaa, vart har du köpt din bebis da? svara gärna på min blogg! HAH

20 November, 16:41  
LIZA ♥ om Grattis Jaxon! (Justin's lillebror):
Vilken Design ? Jag ska inte göra någon ?




1.Jossan: Vet! Ska gå o lägga mig tidigt sen vaknar jag klockan 2 o e uppe till 4 sen går jag o lägger mig igen :) <3

2.Imane:Jag reser inte till marocko lika ofta.. Aa marrkesh e en fin stad :)
3.Ebba: Okejj^^
4.Ella:Haha aa typiskt oss xD
5.Cassie:Okej ska kommentera ^^
6.Liza:Men du sa väll det? Eller..?

Kommentarer
Postat av: Zoë

Hej!

youtube frågan: Du minskar ned höjden.

Bild frågan: Du lägger den ena bilden över den andra och drar ned opacityn på den. Vet inte vad det kallas dock.

Hoppas det hjälpe, kram! :)

2010-11-21 @ 11:21:44
URL: http://weylandts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback